Про думку судити про людей по тому як вони одягаються
11/09/04, НАШ МАКС
Шановна права колонка, справа не тільки в ціні одягу. На скільки ви будете одягнені зі смаком, не залежить від грошей. (Ну якщо не жебрацькі умови). Психологи напевно скажуть що то про характер, наприклад за кольором одягу. Тут також можна визначити (скоріше припустити) строгість і грайливість, інші якості, солідність і простота. Є люди, які носять випадковий одяг, з ними складніше, а якщо людина віддає одязі багато уваги це так, у всякому разі для професійного психолога.
11/09/04, НАШ МАКС
Адже ще це може безпосередньо говорити про окуратная, про матеріальний достаток, якщо цікаво, ще про ставлення до життя. Не в повній точності, але дуже допомагає припустити.
13/06/06, винна овечка
якщо особою та іншими частинами тіла людини наділила природа і мало що з цим можна зробити, то одяг, стиль людини говорять практично про все: про звички, смаки, уподобання, мрії) для мене це на порядок важливіше фізичних даних. самі посудіть: з людьми ми зазвичай спілкуємося або сидимо навпроти і мовчки споглядаємо їх лики? з особи не воду пити, з месяцок поужасаешься, так звикнеш.
13/06/06, винна овечка
блін я ось теж не кожен день в светрі з ромбиками ходжу, і що? є така річ як стиль. і навіть якщо людина одягнена у все чорне, на обличчі скорботна морда ітп, його вигляд сильно відрізняється від того, хто завжди так виглядає. можна вбратися ким завгодно, але твій стиль завжди з тобою) я сильно сумніваюся, що хтось при знайомстві буде дивитися, якої фірми кеди і який покрій сорочки. все-таки дуже важливо загальне враження, і воно рідко обманює. по крайней мере, мене
11/06/09, Eurodancer
Все б це було так, якби не одне "але": найчастіше в драних кедах, смердючою футболці і линялих джинсах ходять люди, які вважають себе незвичайний, неординарний і просто - скромно так - геніальними людьми в світі. Парадокс?
11/06/09, ALEX NT
Няв ти можеш мати хоч тисячу атестатів і грамот, але при цьому бути некультурним людиною. Інтелект - це одне, а культура - це інше. Культура людини завжди видно по одягу. Кожен одягається за своїми можливостями і за своїм рівнем культури. Можна навіть на невелику суму одягнутися пристойно, якщо знати місця де одяг дешевше. Так чи інакше, культурний, розвинений людина одягнений завжди відповідно.
11/06/09, ALEX NT
Може бути я зараз для когось відкрию таємницю, але крім футболок, джинсів і кросівок є ЩЕ БЕЗЛІЧ ІНШИЙ ОДЯГУ, яку можна надіти у позаробочий час. Я теж не люблю цілий день ходити в костюмі. Але, до футболки і джинсів не опускається. Для літа є наприклад, легкі туфлі з отворами для вентиляції, сорочки з коротким рукавом (вони "дихають" на тілі, в них не так жарко, як в обтягує футболці), літні світлі штани не з джинсової тканини (в них теж не так жарко , як в щільних джинсах). Загалом, при бажанні завжди можна одягнутися комфортно, стильно і красиво. Але бидла набагато простіше напнути банальні сині джинси, китайську футболку-синтетику "Адідас" і кеди, ніж піти і купити нормальний одяг. Це ще раз доводить, що одяг - обличчя людини і вона відображає внутрішню суть людини.
11/06/09, LVNN
Так ви задовбали вже, взаємозв'язок між зовнішнім виглядом і внутрішньому завжди є, що не говори. Неможливо вже бачити ці брудні китайські обноски, вічно не прасовані і не за розміром! Мені особисто хочеться блювати від великої кількості таких ніщебродов на вулиці, причому навіть в Москві їх 70-80%. На пару баночок ягуара у людей з тонкою душевною організацією вистачає, а ось на одяг мабуть немає.
12/06/09, Goddog
Що можна сказати про хлопця, одягненого в запрану фотболку, в джинси буро-блювотні, в кеди смердючі, з каменем з індійської канави на мотузочці на шиї? Такий хлопець цікавиться мистецтвом, такий хлопець захоплюється виконанням пісень під гітару в групі "Діти Індиго", встряє по фен-шую, по науково-популярним фільмами про ацтеків по каналу "Культура". Перш, ніж сколніть до статевого контакту якусь студентку філфаку, він буде довго розмовляти з нею про мистецтво, про творчість груп Радіохед і Пласібо, про смутному Паланіка, виконає кілька своїх пісень в стилі "російська альтернатива", запитає: "У чому сенс життя? ", потім вони зійдуться на думці, що вони двоє самі одухотворені люди на планеті, і тим самим визначена понад їх сексуальне життя на продавленому дивані, так під музику Колдплей, і коли немає вдома батьків, цих жалюгідних обивателів. Ось скільки можна дізнатися про людей по тому, як вони одягаються.
12/06/09, LVNN
Вообщем знову колгоспу не зрозуміло установок партії :) Я вважаю вищим ідіотизмом судити про людину за вартістю його одягу. Але! Одяг повинен бути чиста, що не пом'ята, за розміром, що не дірява, що не смердюча від поту. І до місця. На те й існує протокол. Є якісь правила, порушуючи які ти відразу вилітаєш з гри. Новомосковський доводи з сусідньої колонки, відразу згадується розповідь Зощенко, де представника пролетаріату не пустили в ресторан, як йому здалося через те, що він був одягнений не по нагоди, а насправді коли протверезів, виявилося, що він наблевал на поріг. To BlacWallStreet А ви з Періс Хілтон спілкувалися особисто? Або ви просто так вирішили сидячи з пивком навпаки зомбоящик? Не думаю що всі такі тупі, як вам здається, просто кожен заробляє гроші на власний.
13/06/09, MafioZa
Де людина придбала шмотку і за скільки - мене ніколи не хвилює, хоч в бутіку паризькому, хоч в секонд-хенді. АЛЕ з неохайно і брудно одягненими людьми мені неприємно навіть поруч стояти. Виникає якесь фізична відраза.
13/06/09, Кіса КуКу
Чи не в стилі добре погано, а просто дещо зрозуміти про людину. Можна визначити наскільки він социализирован, наскільки в собі впевнений і собі адекватний, наскільки розвинене естетичне почуття, тонкість.
15/06/09, zob
А я ось людей запам'ятовую не по рисами обличчя, і одяг. А по їх загальному образу. Це і манера поведінки і одяг і обличчя. Буває пливе чудовисько в сумашедший прикиді, наприклад якась дівчина в треш - прикиді пахабно, явно надмірно виділяє її "гідності", які небудь ще в прищах, і вся в стразах. Ну вообщем картина плачевна, будь то Гуччі-ху% чи або ринок Черкізовський. Або красень-самець в туфлях лакованих і сорочкою, заправленої за ремінь, і не важливо з ринку його ремінь DендГ чи ні. Це все просто похабень, яка не потребує коментарях. Звичайно від таких людей краще триматися подалі, у них явне розлад особистості. Ось і як можна не судити про людину, якщо очевидно ясно, що якби він був нормальним він би на себе клоунські прикиди б не надягав. Хоча хто ж знає, може у нього гумор такий всебічний і специфічний.
15/06/09, Jonson
У деяких людей просто не вистачає грошей одягатися відповідно до свого характеру. Іноді одна риса характеру або побутова причина ставати непереборною перешкодою до розкриття істинного Я людини.
16/06/09, Lifelines
Якщо людині наплювати на свій зовнішній вигляд і він одягається як пугало - дещо з цього слід. Може, поганий настрій, може, він просто нетовариський. Справа зовсім не в ціні. У мене є кепка за 15 рублів з дисконту, так все в захваті. Сама не маю засобами на DG, Guess і ін. Ходжу в Sasch, Sela, Incity, Oggi, іноді Topshop. І там, до речі, нерідко дешевше, ніж на ринку. У мене є пара знайомих, хороших, в общем-то людей, але хто ненавидить думати про те, як пристойно одягнутися - так всі троє вічно ниють, як світ до них несправедливий, які вони страшні і нікому не потрібні (зовсім не страшні, просто не стежать за собою).
19/06/09, Acid Jump
"Розумна людина не стане одягати міні-спідницю" - охренеть, ось це жесть. -) Звичайно, "розумний" людина (в даному випадку, дівчина: чи не хлопцеві ж міні-спідницю надягати) буде в спеку носити джИнси і смердіти спортзалом, і все лише з тієї причини, що джИнси - це "зручно і практично" (який урод придумав цей аргумент?). А ще в джИнсах ходять всі інші телиці, але ж це так круто - бути як всі ( "як все" - значить "модно", "правельно"). Алсо, в жарку погоду гіперсексуальність виглядає дівчина в джИнсах і з пляшкою ослячої сечі - так сексуально, що аж ширінька по швах тріщить. Ну, мені-то по хріну на це стадо дур в штанях: на їх фоні тільки вигідніше виглядають дівчата в спідницях і сукнях :-)
Marina Glad. 10/09/04
Це не завжди верно.Напрімер у мене такий, можна сказати, стервозною імідж, і йому я, повірте мені на слово, абсолютно не соответствую.Хотя звичайно є люди.
Бідна Неллі. 10/09/04
Тому що, як до мене правильно сказали, це зовсім не правильно. Я, і не тільки, одягаюся так як мені подобається. Я наприклад можу одягнутися у все чорне, одягнути чорний хрест і все таке, що зазвичай носять готи. Хоча я не гот.
oks27. 10/09/04
По-моєму більшої дурниці і немає. А якщо у людини наприклад немає коштів одягатися добре, або так як хочеться йому? Правельно по одягу зустрічають, проводжають по розуму.
Hunter. 13/06/06
А я навіть і не знаю. Адже є й бомжі - академіки з двома вищими. Але вони все одно ж при цьому залишаються марними бомжами.
красуня. 13/06/06
Та НУ вас. Особисто я за настроєм одягаюся. Можу одягнути рожеву маєчку з рожевими штанцями і з колечком в формі сердечка, можу одягнути все чорне з ланцюжком і черепом і браслет з шипами, можу просто футболку і джинси. Іноді одягаюся по півгодини, іноді за хвилину готова, начепила на себе найближчим що знайшла і все. І шо? Я кожен раз різна? Ні. Я це я. Завжди.
erikababy. 13/06/06
Тому що я одягаюся екстравагантно. І зухвало можу одягнутися. І люди можуть, природно, сприймати мене несерйозно, типу, я дівчина легкої поведінки. Ги, а це не так. Просто у мене такий стиль. Якщо я в душі така. Я одягаюся для себе, а не для оточуючих. І інших теж не суджу по одягу, хоча перше, на що звертаю увагу при зустрічі - одяг людини, стиль і фасон.
CrazyDD. 05/01/08
Тому що це абсолютна маячня. Судити про людину по одязі. Так, смак не залежить від грошей, але як, вибачте, наявність смаку говорить про людину? може немає смаку у людини, і що, це значить потрібно робити висновки про нього, як про особистість? боже, та який бред, це спочатку маячня, саме формулювання. Немає грошей, немає смаку, одягається як село - повірте, судити про людину лише по зовнішності так само безглуздо як судити про смак їжі по виду. Виглядає огидно, але смачно шалено. Але це навіть погане порівняння. В людині є душа, інтелект, характер, особистість і усі, хто виходив наслідки. Спираючись на зовнішній вигляд, на одяг - повірте, не розгледить в людині всього цього. Це дуже обмежений вид судження. Зустрічають то може по одягу, але проводжають по уму.
Castano. 05/01/08
У всіх по різному. для кого то шалено важливо одягатися по субкультурі, хтось на козаки наприклад або кросівки тратити баксів 400, а то і більше, хто то на 400 весь одягнеться з ніг до голови, хтось останнім спустить на прикид, хтось з доходом під сто штук на місяць, на таку порівняльну дрібниця як стиль не звертає уваги. Я особисто рідко одягаюся так як мені подобається, тому що так не зручно справлятися з ритмом життя, та й набридне швидко цей стиль, і одягаюся просто нейтрально, крім гавнодавов. А коли йду куди відпочити, побухати, на Свіданка, чтож НЕ одягнутися як мені хочеться.
El Dolor. 11/06/09
Нерозумно, дуже нерозумно. Якщо людина одягнула сині джинси і футболку, то він вже - бидло і гопник? Я і сам так одягаюся в основному влітку. краще дивитися на душу людини, а не те, як він одягнений.
Няв. 11/06/09
Нелогічно. Якщо у мене є відмінний атестат за 9 клас (поки що), стос грамот за призові місця в олімпіадах, я що повинна одягатися формально? Я ношу часом (не кожен день) рвані джинси, кеди, а ще у мене проколот мову. Тим часом це ніяк не впливає на мій інтелектуальний потенціал
Няв. 11/06/09
До чого ці стереотипи? Як хочу, так і буду одягатися, а люди, що звертають стільки уваги одязі і зовнішнього вигляду - персони обмежені
ЕР200. 11/06/09
Інтелегентів одягнених як бидло також багато, як і бидла одягнених як інтелегенти.Главное суть людини, а не накинуті ганчірки.)
estinasa. 11/06/09
Зустрічають по одягу, проводжають по РОЗУМУ. в кой-то ступеня звичайно відноситься до іншої колонці. Я б отписалась в зелененьких, АЛЕ! Чи не згодна з тим що мовляв інтелігентна людина завжди ходить в костюмі, ну ось я люблю суворий офіційний стиль, а ви коли-небудь ходили в колготках (нехай і капронових), в туфлях, спідниці (таки не з шифону, костюм строгий все-таки ) блузці білої і в піджаку, навіть якщо він знятий Л Е Т Про М. Спробуйте, не пошкодуєте, і блузку довго прати будете від поту. Чо тепер, це не соотвествие? Або мені все літо так мучитися? Все залежить від погоди, ну ось в недільний день, вийду за хлібом, на вулиці дощ, сльота, я чо, повинна одягнути дорогою офісний костюм щоб виглядати належно статусу так? Чоза нелогічність. Судити про людину треба по його вчинкам і діям.
Є така буква в цьому слові. 11/06/09
По-перше, якщо людина одягнена в дорогий діловий костюм - це питання не культури, а особистого достатку. До речі, суто українська тенденція: дорогі ділові костюми дуже любить носити вчорашнє бидло. По-друге, діловий костюм - далеко не повсякденна форма одягу. Тому і називається ділової. Для дозвільного проведення часу і існують футболки, джинси і кросівки. Не кажучи вже про те, що багато люксові бренди стахановськи освоюють напрямок casual - мабуть, спеціально для гопоти.
Є така буква в цьому слові. 11/06/09
В тому-то й справа, що одягу існує безліч. І люди носять футболки, кросівки, шорти і джинси (до речі, сині джинси - не банальна, а класика, так само, як і чорний костюм з білою сорочкою). Взагалі, різні люди носять: і культурні, і некультурні, і бізнесмени з високим достатком. Не існує одягу для бидла і для культурних людей, є одяг для різних випадків життя. А культура полягає в поєднанні. Тут погоджуся: класичні туфлі під спортивний костюм - це моветон.
BlacWallStreet. 12/06/09
Просто абсурдна думка яку годі було навіть допускать.Еслі у людини немає смаку або скажімо грошей щоб купувати собі шмотки з дорогих магазинів то це ще не означає що він нічого не може добитися в житті і це не робить його покидьком общества.Как йдеться-Людей зустрічають по одягу а проводжають по уму) Абсолютно верно.Ета приказка завжди буде актуальною) Шановні пані візьмемо наприклад Періс Хілтон.Ее називають Іконою Стилю, Світського Левицею і т.д т.п і що з того. Ні хріна у неї немає в її доглянутою, блондинистій голові (до блондинок це не має ніякого відношення) У таких людей не будь багатого татуся ну або ще кого небудь чоловіка наприклад не вдалося б вижити в нашому суворому швидко мінливому міре.Я ось знаю хлопчину який почав з нуля але своїми силами зміг влаштувати свою карьеру.Хотя одягається як і раніше так само як і раніше але зате правильний пацан яких дуже важко знайти
devilOK. 13/06/09
До біса)) Бо люди віруючі в священні стереотипи про те як панки сплять в смітниках або про те що дівчата не можуть бути розумними і красивими. Про те що все в носять косухи злі і Укуренні ну ніяк не котять xDD
Виталя Darko. 13/06/09
Аборигени Австралії взагалі не носили одягу, тим не менш, вони були набагато ближче до природи, ніж білі люди і все другіе.Оні знали, як вижити в пустелі, які ягоди отруйні, а які ні, тварини їх не боялися, вони були відмінними мисливцями і вміли виживати в пустелях за часів посухи. і все це - без одежди.Вот тому я вважаю, що судити людей за тим як вони одягаються - нерозумно.
shap186. 13/06/09
Якщо людина не зарабитивать своїм зовнішнім виглядом грошей йому не має сенсу з цього приводу паритися Про людях не суджу в принципі ніяк А ось як до людини відноситься розумію тільки дивлячись на його вчинки.
gwynbleidd. 18/06/09
А мене постійно запитують до каой я себе субкультурі відношу "так" одягаючись. Невже нікому не може прийти в голову що я одягаюся так як мені ЗРУЧНО?
доктор ваших душ. 19/06/09
Дурна думка. Моральні якості людини не залежать від одягу, хоча. Розумна людина не стане одягати міні-спідницю.