Ctr що це таке, як підвищити і як ставиться до нього
Як розрахувати CTR?
200 кліків при середній конверсії 7% принесуть 14 оплачуваних дій. Припустимо, за одного дію ви отримуєте 40 рублів. 40 * 14 = 560 рублів. Це ваша прибуток, якщо брати в середньому.
Ви ж в свою чергу, можете платити як за CPC, так і по CPM. У разі, якщо ви платите за покази, ви набагато більше зацікавлені в піднятті CTR. Припустимо, ви платите 4 рубля за 1000 показів. Вени тоді 80 000 показів обійдуться в 320 рублів, а за дії ви отримаєте 560.

Це вже прибуток, але хто сказав, що на цьому можна зупинитися? Піднявши CTR навіть на 0,1%, ви збільшуєте кількість кліків і отримуєте більше прибутку. Як його збільшувати, це вже інше питання.
Все, що ви прочитали вище, могло привести вас до висновку, що кликабельность дуже важлива і в першу чергу потрібно намагатися підвищувати саме її. Частково це і так (в деяких випадках), але все ж цей показник ніяк не можна назвати найважливішим.
В результаті запам'ятайте ось що: Краще поганий CTR і хороша конверсія, ніж навпаки.
Нехай ви отримаєте мало кліків, але з них буде кілька лидов, ніж отримуєте 1000 кліків, витратите масу грошей, а на виході практично нічого не отримаєте.
Як ви думаєте, чи гарний буде CTR у такого заголовку? Цілком можливо, що так. Але при переході по посиланню людина бачить, наприклад, пропозиція купити якийсь товар або скористатися якоюсь послугою. Нехай навіть у вас буде вказана знижка 500 рублів, але хто захоче залишатися на сторінці, якщо він побачив там не те, на що сподівався?
Тому в даному випадку краще вже складе не особливо привабливий заголовок, він в будь-якому випадку буде краще. Хоча по ньому і клацають дуже мало людей, це будуть дійсно ті, кого цікавить ваша пропозиція.
Ну а що робити, якщо вам потрібна і хороша конверсія, і хороший CTR?
Як підвищити CTR?
Прямої відповіді на це питання, в дусі: "Роби ось так от, і тоді підвищиться" - немає. Я лише можу сказати вам, що впливає на кликабельность. Ось це я і зроблю, мабуть.
В якому випадку буде більше CTR? Думаю, що воспрос риторичне.
Орієнтування. Це той параметр, який ви можете налаштувати не завжди, але все ж. Ви повинні хоч приблизно знати свою цільову аудиторію. Наприклад, якби ви продавали навушники, то очевидно, що ваша основна ЦА - молоді люди. Їх набагато більше цікавить цей товар. Значить, кликабельность за замовчуванням краще.
Найсвіжіші новини IT і веб-розробки на нашому Telegram-каналі

Практика монетизації блогу: від розкрутки до реальних грошей
Покрокова система по створенню, розкрутки та монетизації блогу.