Що таке ctr формула розрахунку, приклади і середнє значення для яндекс, google і vk

Як порахувати CTR: формула розрахунку

Переймаючись питанням «Як порахувати CTR для Яндекса або Google», ніхто не бере до уваги основу - формулу розрахунку CTR. Вона дуже проста:

CTR = кількість кліків / кількість показів * 100%

Приклади розрахунку CTR за формулою

Моя улюблена частина - практичні заняття. За традицією, кожен приклад можна перевірити на калькуляторі на початку сторінки.

CTR = 57/9437 * 100%

Покази = 750/38 * 1000 = 19736

CTR = 98/19736 * 100% = 0,497%

Ви ж зрозуміли, звідки отримали 19736 показів? Розділили весь бюджет на CPM, отримали кількість тисяч показів. Круто, правда? Заодно і формулу CPM згадали.

12% = 214 / покази * 100%

покази = 214/12% * 100% = 1783

CPC = 5000/214 = 23,36 рубля

Висновок: Вася витратив весь бюджет, якщо кліки коштували 23,36 рубля.

Ну що, визначилися з формулою розрахунок CTR? Я впевнений, що так. Але який сенс вважати CTR, якщо не знаєш середніх значень? На щастя, checkroi.ru знає все.

Середній CTR на пошуку Яндекс Директ і в Google Adwords

Середній CTR банерів в РСЯ і КМС

Середній CTR банерів у Вконтакте та Facebook

На що впливає показник CTR?

Тут все дуже просто.

Чим вище CTR, тим дешевше кліки і більше показів.

Так що дерзайте! І не забудьте поділитися цією сторінкою з друзями!

Поділитися: